در ادامه معرفی ابزار بهینه سازی وب سایت گوگل در مطالب قبل، ابزار بهینه سازی وب سایت گوگ را در این مقاله دو ابزار content Experiments به عنوان ابزاری برای تست محتوا و ابزار Google place ابزاری برای ثبت موقعیت جغرافیایی کسب و کار معرفی می کنیم.
7-Content Experiments:اگر وب سایتی دارید که خدماتی مثل خرید ، ثبت نام خبرنامه و یا میزان بازدهی و جلب رضایت کاربران اهمیت دارد با استفاده از content Experiments می توانید نسخه ای از صفحه فرود و یا صفحه ای که ارزش بالایی دارد را تست کنید.
Content Experiments Google Analytics به عنوان یکی از ابزارهای بهینه سازی وب سایت گوگل شناخته شده است، آزمایشات محتوا است، همانطور که از نام آن مشخص است. این ابزار به همراه گوگل آنالیتکس هست، اما همچنان یک راه عالی و رایگان برای آزمایش، اندازه گیری و بهینه سازی سایت شما ارائه می دهد.
شما می توانید لایه ها، سرفصل ها، محتوا، رنگ ها و موارد دیگر را برای پیدا کردن طرح بهینه تغییر دهید. با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای قدرتمند می توان نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را که چشم انداز رایج بازاریابی دیجیتال است بالا برد.
8- Google Places : این ابزار رایگان گوگل یک روش رایگان برای بالا بردن ترافیک و بازدید از سایت است. با استفاده از google place می توانید موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را ثبت کنید. با ساختن یک حساب کاربری در google place ، اطلاعات مربوط به کسب وکار خود مانند آدرس، اطلاعات تماس و جزئیات کسب و کار خود از شما درخواست می شود، زمانی که کاربران از گوگل برای جستجو استفاده می کنند و جستجو از لحاظ جغرافیایی مهم باشد، گوگل اطلاعات وارد شده توسط شما در google place را به آنها نشان می دهد. به این نکته توجه شود که این ابزار برای کاربران ایرانی فیلتر است. استفاده از این ویژگی برای سئو محلی کاربرد دارد.
هم چنین بخوانید: